blueberry

blueberry

poniedziałek, 23 stycznia 2012

in wardrobe?





Witajcie kochani!

Własnie wróciłam z uczelni i jestem padnięta, dziś czeka mnie jeszcze cała noc z socjologią bo jutro rano mam kolokwium;/// masakraaa, pocieszające jest to, że zaliczyłam dziś filozofieeee:))) Ja własnie teraz siedze i grzeje się ciepłą herbą, i zaraz mam zamiar sie zabrać za nauke:( a w wolnej chwili dla Was postanowiłam dodać nowy post. Tak! dzisiaj troche tak inaczej, zdjęcia mnie bardzo inspirują, sama bym chciała mieć w szafie taki porządek, i mieć tyle fajnych ciuchów, a te buty Mmmm... :D, następny post będzie lepszy obiecuje i napewno będzie ciekawszy spodoba Wam się na pewno;>, teraz dodaje na szybko, więc już uciekam, a Wam życzę miłego wieczoru, i buziaki :*

41 komentarzy:

  1. ja już sobie powiedziałam, że na pewno będę mieć taką szafę/garderobę z poukładanymi butami, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaje**** gdybym miała tyle butów lub choć połowę byłabym najszczęśliwsza ana ziemi hahah:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)


    Obserwuje



    http://felissimapur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne :D
    tez bym chciala taki porzadek XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne !...też chcę którąś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się łezka w oku zakręciła *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieć garderobę - to jest wielkie marzenie każdej z nas!
    Na całym świecice powinny by domy jak w USA od razu z garderobą w każdej sypialni!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała taką garderobę, byłabym szczęśliwa do końca życia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza garderoba jak najbardziej pasowałaby do mojego charakteru :)
    Zapraszam ponownie do mnie :) organizuję mały konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. omg :O:O:O !!!
    brak słów, marzenie każdej blogerki <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju... Ja chce taka garderobe :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja poproszę trzecią :D idealna <3 też jestem na pierwszym roku i teraz wiem, że sesja to nie był najlepszy moment żeby założyć bloga :P powodzenia w nauce i prowadzeniu bloga :) obserwuję i zapraszam do mnie health-and-beauty-news.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę o takiej szafie *.*

    http://magdalenemari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry post. Trafiłaś nim w dziesiątkę. Musze sobie zaplanować jak będzie wyglądała moja szafa, bo będę miała za jakiś czas nowe meble i zmotywowałaś mnie do poszukania więcej inspiracji i obmyślenia tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na kolokwium ;D
    3mam kciuki!
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. oh, jak mi się marzy garderoba! Ta ostatnia to Twoja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja bym chciała mieć taką szafę ;P Powodzenia w zdaniu kolokwium! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chcę taką garderobę!

    Powodzenia na kolokwium :>

    OdpowiedzUsuń
  18. marzy mi się taka garderoba :)
    takie moje królestwo :)
    pozdrawiam,żiwenszi :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba każda o takiej marzy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. należę juz do obserwujących Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje za zyczenia! (: Swietny blog, pozdrawiam ;))
    WWW.MARTITTTA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you, dear!
    Following you!
    Check out my new post! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. garderoba to jest moje marzenie. Po to studiuję--by zarabiać tak by mieć pieniądze na taką własnie garderobę!!! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, rety...Dech zapiera.A taka ja na przykład wybrałam styl ascetyczny zupełnie i świetnie się z nim czuję.Od pół wieku tak jest, ale teraz chyba kupię sobie ...Nie, rozmyśliłam się.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  24. taka garderoba to moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  25. LOVE YOUR BLOG, VERY VERY COOL!!FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. nie pokazuj takich zdjęć;D. Boo oszaleję;p.
    Ilee butów!
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje stylizacje;).Zapraszam
    Ps:Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej oszalałam ;) buty :D
    bardzo podoba mi się tu :D napewno tu będę zaglądać ;)
    Obserwujemy ;) pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam na rozdanie! 6 par kolczyków !
    http://saras-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. posiadanie własnej garderoby to marzenie większości kobiet, a już na pewno moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. marzenie mieć taką garderobę :O :))

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG!mogłabym mieszkać w takiej szafie.. ;-)

    http://meriwild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń